donderdag 24 juli 2014

Primer time

Gisteren heb ik de primer maar weer eens uit de kast gepakt. Na wat ruzie met de wind heb ik het toch voor elkaar gekregen om wat paardjes grijs te spuiten.

Yesterday I took the primer out of the closet again. After some struggle with the wind I managed to turn some horses into neat gray ones.

 De arabier is klaar voor een laagje verf. Alleen weet ik nog niet welke kleur... Misschien vliegenschimmel. 

The Arabian is now ready for painting. I just don't know jet what colour he should be... Maybe flea-bitten...

 De volgende hier is een jaarling. Ik heb alleen wat extra manen toegevoegd. Ze word een "veulen in training" met haar eigen trainings halster. Ook voor deze heb ik nog geen kleur in gedachten. Ze zal waarschijnlijk verkocht worden.

The next one is a filly yearling. I only added some extra mane. She'll be a "Yearling in training" with her own trainings halter. I haven't thought of a colour for her either. I'll probably sell her once she's finished.


 De laatste "primer subject" is deze wolf. Ik ben een poos geleden begonnen met het resculpten, maar hij ligt al heel lang onafgemaakt ik de kast. Om beter te kunnen zien wat er nog allemaal aan moet gebeuren heb ik hem maar even een egale kleur gegeven. Conclusie: er moet nog veel  gebeuren...

The last "primer-subject" is this wolf. I started resculpting him some while ago, but he has been unfinished on my shelf for a very long time. With his new equal coloured coat it's better for my to see his flaws. Conclution: there needs to be done a lot before it's finished...


En hier is een update van het welsh veulentje:
And here's a update on the welsh foal:


En hier is weer fancy foto :P
And here's a fancy picture again :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten