zaterdag 20 december 2014

STS swap gifts

Ik heb echt in geen tijden meer iets gepost O.o Maar maak je geen zorgen, ik leef nog ;P Ik heb het vrij druk gehad met studeren en daarnaast ook heb ik nog commissions die af moeten. Een van de dingen die ik voor 1 december af moest hebben waren twee customs voor de STS CM Animal Figure Swap. Waarbij alle deelnemers als een soort secret santa een custom moesten maken voor iemand. De persoon waarvoor ik wat moest customizen hield o.a. van dalmatiƫrs en krokodillen. Vandaar deze "crocdog" :D (een dalmatiƫrs met een krokodillen pakje aan.)

I haven't posted anything in ages O.o, but don't worry, I'm not dead ;). I've just been very busy with my study and had some customs commissions I still need to finish... One of the things I needed to finish before December the 1th were two customs for the STS CM Animal Figure Swap. For this swap every contestant needed to, like a secret santa,  custom an animal for someone else without them knowing it. The I had to make a custom for liked Dalmatians and crocodiles, so I made this little "crocdog" :D (a dalmatian with a croc suit.)


Als extraatje had ik er een gerepainte ezel bij gedaan.

As a little extra I also included this repainted donkey.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten