vrijdag 28 december 2012

Angry horse incomming

Er doen geruchten de ronde dat er een boosaardig paard over de grasvlaktes zwerft, nou ja bijna dan :P

There are rumors about an angry horse that is roaming the fields... Well almost :P

Eigenlijk is het mijn nieuwe customizing project. Voor school moesten we een 2D en een 3D kunstwerk maken met als thema 'kleur'. Het 2D kunst werk ging nog wel maar om dan met dat zelfde onderwerp een origineel 3D kunstwerk te maken is een stuk lastiger. Omdat ik nog steeds een keer iets met customizing wil doen, heb ik besloten om dat bij dit onderwerp te doen. Na een poos the hebben gebrainstormd hoe ik customizen kan combineren met onderwerp 'kleur' heb ik besloten om een paard te customizen to een boos paard en dit dan in 'boze' kleuren te schilderen. Gelukkig was mijn idee goed gekeurd, dus ben ik begonnen met mijn paardje en ik nu in de vakantie gelukkig gewoon thuis verder.

Actually it's my new customizing project. We had to make a 2D and a 3D artwork for arts. Not just any artwork, but one with the theme: color. The 2D artwork wasn't that hard but after that I had to came up with an original 3D artwork idea... I still wanted to customize a horse for arts so I decided to do that now. After brainstorming how I could put customizing in the theme 'color' I had this idea to create an angry horses painted in 'angry colors' like red. Luckily my idea was approved by my teacher. Because of the Christmas holidays I can work on my horse at home.


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten