dinsdag 19 februari 2013

Zeala finished !!!

  Zeala is eindelijk af xD!!! Eigenlijk was ze al een poos zo goed als klaar. Het enige wat ik toen nog moest doen waren de voelsprieten. Ik vond het leuker om te wachten met foto's maken tot ze helemaal klaar was. Aangezien ik gister pas thuis kwam van en geweldig kamp (Go jg Ad Fontes! ;p), heb ik de voelsprieten nog niet eerder kunnen opplakken. In ieder geval, zie hier de foto's van:

 Zeala is finally finished xD!!! Actually she has been as good as finished for some time. The only thing ik had to do at that time was adding the whiskers. I preferred to wait before making photos until she was completely finished. Because I just came back (yesterday) from an awesome weekend/camp (Go jg Ad Fontes! ;p), I couldn't ad the whiskers earlier. In any case here are the photos of:


~ Zeala ~










Geen opmerkingen:

Een reactie posten