woensdag 13 maart 2013

'Prayday'

Vandaag was het biddag (voor de gewassen omdat die in de lente worden gezaaid en dus geen dankdag ;P ) wat betekent dat ik vandaag vrij had! Met andere woorden, vandaag is er weer gebruik gemaakt van klei (en een saté prikker)

Today it was 'prayday' at least here in the Netherlands... I'm not sure about the other countries... anyway this means that I had the day off today! yay. In other words: today was a day to use some clay ;p

Het portret hiernaast is natuurlijk van mijn kleine andalusiër. Ik heb één kant van het hoofd gedaan en er ook twee oren aan geplakt :). Het is niet perfect maar ik ben er voor nu wel tevreden mee.

The portrait above is of course my andalusian. I've done one side of his head so far and also added two tiny ears :). It's not perfect, but I'm happy with his progress so far.

Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn merrie een nieuwe staart te geven. Ik ben best tevreden over het resultaat, aangezien de staart eerst niet zou blijven 'plakken'...

I managed to give my mare a new tail. I actually really happy with the results, mostly because the clay didn't want to stick at first...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten